Ιδού πως το Rodos Palace έκανε το ακατόρθωτο!

Σε λιγότερο από 2 ώρες, στις 12 τα μεσάνυχτα, στις 13 Αυγούστου, το προσωπικό και η διοίκηση του εμβληματικού Rodos Palace στην Ρόδο, χωρίς καμία υποχρέωση, διαμόρφωσαν 3 χώρους συνολικής έκτασης 600 τετραγωνικών μέτρων, για να διανυκτερεύσουν 200 τουρίστες της TUI UK, που δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί η πτήση επιστροφής τους, “απαλύνοντας” την ταλαιπωρία αυτών -μεταξύ των οποίων και αρκετά παιδιά- των ανθρώπων, και διαφημίζοντας την Ελλάδα και τον ελληνικό Τουρισμό.

Πιο αναλυτικά, το θέμα το οποίο ήταν σε γνώση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, αλλά δεν το δημοσιοποίησε -το πράττει σήμερα, καθώς υπάρχουν δημοσιεύματα στον αγγλικό Τύπο-, έχει ως εξής: Σύμφωνα με τον The Independent “Δεκάδες επιβάτες κοιμήθηκαν στο πάτωμα ενός λόμπι ξενοδοχείου αφού η πτήση τους καθυστέρησε 17 ώρες και το πλήρωμα είχε ξεπεράσει τις επιτρεπόμενες ώρες εργασίας, σύμφωνα με αναφορές. Η καθυστέρηση επηρέασε σχεδόν 200 επιβάτες.

Η Tui είχε προγραμματίσει μια πτήση για να απογειωθεί το βράδυ του Σαββάτου γύρω στις 9:55 μ.μ. από τη Ρόδο, Ελλάδα, και να πετάξει στο Μπόρνμουθ της Αγγλίας. Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία καθήλωσε την πτήση λίγο μετά τα μεσάνυχτα, επειδή η πτήση από την Αγγλία έφτασε αργά και το πλήρωμα είχε φτάσει στο μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό ωρών εργασίας.

Λόγω ενός τεχνικού προβλήματος που χρειαζόταν επισκευή, καθυστέρησε την εξερχόμενη πτήση του αεροσκάφους από το Μπόρνμουθ στη Ρόδο, το πλήρωμα δυστυχώς ήταν εκτός των μέγιστων ωρών εργασίας για να πραγματοποιήσει την πτήση πτήση επιστροφής και έτσι η πτήση ακυρώθηκε, ανακοίνωσε η Tui”.

Τι έγινε

Η TUI λοιπόν αναζήτησε καταλύματα για να διανυκτερεύσουν τα 200 άτομα, μέχρι την επόμενη ημέρα που θα αναχωρούσε η πτήση, αλλά δεν υπήρχαν.

Τότε η διοίκηση του Rodos Palace, το οποίο σημειωτέον δεν συνεργάζεται με την TUI UK, ανέλαβε το ρίσκο στις 23.50, που υπήρξε το αίτημα, να διαμορφώσει 3 χώρους -σ.σ. όχι στο lobby όπως γράφουν τα αγγλικά μέσα- στις συνεδριακές εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, συνολικής έκτασης 600 τετραγωνικών μέτρων με κρεβάτια, sofas, κ.λπ., ώστε να διανυκτερεύσουν οι τουρίστες, ενώ και όσα ελεύθερα δωμάτια υπήρχαν διατέθηκαν κατά προτεραιότητα σε οικογένειες και άτομα που είχαν πρόβλημα.

Οι τουρίστες έφθασαν στο ξενοδοχείο στις 2.00 τα ξημερώματα και αμέσως οδηγήθηκαν στους 3 χώρους , που είχαν στο μεταξύ ετοιμαστεί και τα -λίγα- ελεύθερα δωμάτια, και διανυκτέρευσαν.

Σημειώνεται ότι η TUI πρόσφερε στους επιβάτες 180 ευρώ, που είναι περίπου 183 δολάρια, εάν ήθελαν να βρουν το δικό τους κατάλυμα για τη νύχτα, ενώ οι επιβάτες της πτήσης δικαιούνται αποζημίωση 261 ευρώ και η Tui τους έδωσε κουπόνια διακοπών, σύμφωνα με πηγή.

Η πτήση αναχώρησε από τη Ρόδο την επόμενη μέρα στις 2 το μεσημέρι τοπική ώρα και προσγειώθηκε στο Μπόρνμουθ στις 5 το απόγευμα τοπική ώρα,ανακοίνωσε η TUI.

Το περιστατικό έγινε σε μια στιγμή που οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν την έλλειψη προσωπικού και την αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια το καλοκαίρι. Τον περασμένο μήνα, περισσότεροι από 150 επιβάτες της Qantas κοιμήθηκαν σε τερματικό σταθμό αεροδρομίου επειδή οι πτήσεις τους είχαν εκτραπεί και το πλήρωμα είχε ξεπεράσει τις ώρες εργασίας.

Πηγή money-tourism.gr