Το LinkedIn δεν είναι «ένα από τα πολλά» social media. Πρόκειται για ένα «εργαλείο» που συνδυάζει την προώθηση των επαγγελματιών και των εταιρειών, γίνεται δηλαδή ένα ισχυρότατο Social Media Network.

Μέσω της γνωστής πλατφόρμας που διαθέτει περισσότερους από 700.000.000 εγγεγραμμένους χρήστες σε περισσότερες από 200 χώρες, εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο αναζητούν στελέχη, ενώ παράλληλα, επαγγελματίες διερευνούν τους επαγγελματικούς τους ορίζοντες. Οι τρόποι για να μεγαλώσει κάποιος την επιχείρησή του εν μέσω COVID-19 είναι απλοί:

>>Μην ξεχνάτε το κείμενο στα posts: Η δυνατότητα καταγραφής 1.300 χαρακτήρων σε κάθε ανάρτηση ικανοποιεί την ανάγκη για αναλυτική περιγραφή στο post στο LinkedIn.

>>Ανεβάστε περισσότερες φωτογραφίες: Με τον τρόπο αυτό, το περιεχόμενο μίας ανάρτησης, π.χ. ενός κλαδικού ή εταιρικού event, καθίσταται πιο ενδιαφέρον δημιουργώντας παράλληλα ένα αίσθημα οικειότητας στον ηλεκτρονικό αναγνώστη.

>>Κοινοποιήστε PDFs και Infographics: Δώστε περιληπτικά τα key take outs ενός σεμιναρίου, παρουσίασης ή ενός podcast, με αυτό τον τρόπο κάνετε τους επαγγελματίες να σας εμπιστεύονται.

>>Μην οδηγείτε τους χρήστες σε άλλα sites, αλλά κρατήστε τους όσο το δυνατόν περισσότερο στην πλατφόρμα.

>>Χρησιμοποιήστε τα hashtags, ώστε να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο με την ανάρτησή σας.

>>Απαντήστε στα σχόλια και κάντε και εσείς με τη σειρά σας σχόλια σε άλλες δημοσιεύσεις.

 

ΚΕΛΛΥ ΒΡΑΝΑΚΗ

Source link