Αρχική Οικονομία Τι δεν πρέπει ποτέ να ποστάρουν ΠΟΤΕ οι επιχειρήσεις στα social media

Τι δεν πρέπει ποτέ να ποστάρουν ΠΟΤΕ οι επιχειρήσεις στα social media

Διαδικτυακά «ατοπήματα» που είναι σε θέση μέχρι και να καταστρέψουν τη φήμη των επιχειρηματιών – Δείτε τις τρεις «εγκληματικές» κατηγορίες

Από Ν. ΤΣ.
22:35 – 13/12/2019
Τελευταία Ενημέρωση 23:09 – 13/12/2019

Πόσες επιχειρήσεις δεν έχουν social media στη δύση του 2019; H απάντηση είναι «ελάχιστες». Ποιες, όμως, από αυτές τα διαχειρίζονται σωστά, χωρίς να πέφτουν σε «ατοπήματα»; Η απάντηση είναι η ίδια. Το θέμα είναι πως όσο μικρά κι αν μοιάζουν αυτά τα αναρτώμενα «ατοπήματα» στα κοινωνικά δίκτυα, είναι σε θέση να καταστρέψουν τη φήμη των επιχειρηματιών. Ας δούμε τις τρεις «εγκληματικές» κατηγορίες περιεχομένου που δεν πρέπει ΠΟΤΕ να διαμοιράσουν οι επιχειρήσεις στα κανάλια επικοινωνίας τους:

Σχετικές Ειδήσεις

1] ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ: Πρέπει πάντα να έχουμε στο μυαλό μας ότι άλλο επαγγελματικό και άλλο προσωπικό προφίλ. Η πολιτική και η θρησκεία είναι δύο τομείς οι οποίοι διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο, που δεν ενδιαφέρουν τους ακολούθους, ενώ μία παρεξηγήσιμη πολιτική ή θρησκευτική τοποθέτηση δεν αποκλείεται να αποδειχτεί επιχειρηματικά καταστροφική.

2] ΔΕΝ ΠΟΣΤΑΡΟΥΜΕ «ΜΙΖΕΡΙΑ»: Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν την ευτυχία και να οραματίζονται ότι θα γίνει δική τους. Θέλουν να στραφούν σε κάτι που θα τους κάνει να ξεχαστούν και θα τους ωφελήσει στη ζωή τους. Αν όμως μία επιχείρηση τους υπενθυμίζει καθ’ οιονδήποτε τρόπο την άσχημη πλευρά της καθημερινότητας, και πόσω μάλλον μέσω των social media, προφανώς και θα τους κάνει να στραφούν αλλού.

3] SPAMMING ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ: Μία επιχείρηση προφανώς και πρέπει να έχει συχνή παρουσία στα social media, χωρίς όμως υπερβολές. Στο Facebook και στο Instagram η συχνότητα είναι καλό να μην υπερβαίνει το ένα post τη μέρα, καθώς αυτό είναι και το όριο για τους πιο πολλούς χρήστες. Βέβαια, ως προς το περιεχόμενο, πρέπει κάθε επιχείρηση να βρει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές όταν δημοσιεύει και να μη διστάζει να τις ακολουθεί. Όταν οι δημοσιεύσεις δείχνουν ότι έχει έμπνευση, τότε θα καταφέρει η επιχείρηση να εμπνεύσει ένα ολόκληρο κοινό πίσω της.

ΚΕΛΛΥ ΒΡΑΝΑΚΗ

Source link

Ροή Ειδήσεων

Η Λίβερπουλ 2-0 την Άστον Βίλα • Tvkosmos

H Λίβερπουλ  επέστρεψε στις νίκες μετά τη βαριά ήττα από τη Μάντσεστερ Σίτι (4-0 την Πέμπτη), επικρατώντας 2-0 της Άστον Βίλα στο «Anfield». Ο Μανέ...

«Ο Oλυμπιακός είναι ένα βήμα μπροστά» • Tvkosmos

Ο προπονητής του Ολυμπιακού Πέδρο Μαρτίνς μίλησε στην πορτογαλική εφημερίδα «O Jogo» για το πλάνο που στήθηκε το 2018 και οδήγησε στην φετινή πορεία...

Στο «στόχαστρο» του Ολυμπιακού ο Περουβιανός Μιγκέλ Τράουκο της Σεντ Ετιέν

Στο «στόχαστρο» του Ολυμπιακού ο Περουβιανός Μιγκέλ Τράουκο της Σεντ Ετιέν • Tvkosmos ΑρχικήΑθλητικάΣτο «στόχαστρο» του Ολυμπιακού ο Περουβιανός Μιγκέλ Τράουκο της Σεντ Ετιέν Source link...

Έντιμος ο Σαμαράς, για γέλια ο Τσίπρας

Με… υπόνομο γεμάτο μολυσμένα λύματα και αναθυμιάσεις που άνοιξε παρομοιάζει ο Αλέκος Αλαβάνος τις εξελίξεις που πυροδοτεί η δημοσιοποίηση των ηχογραφημένων συνομιλιών Παππά...

Ο Βάλτερι Μπότας πήρε το γκραν πρι της Αυστρίας • Tvkosmos

Ο Βάλτερι Μπότας ήταν κυρίαρχος και στον αγώνα στο πρώτο Γκραν Πρι της φετινής σεζόν στην Αυστρία μετά τα χθεσινά δοκιμαστικά, παίρνοντας την καρό...