Πανελλαδική πρωτιά και καινοτομία από τη θυγατρική του ομίλου VIVARTIA

Από Ν. ΤΣ.
14:09 – 17/11/2020
Τελευταία Ενημέρωση 13:42 – 17/11/2020

Μία καινοτόμα υπηρεσία λανσάρει εδώ και μερικές ημέρες η Everest. Και ο χαρακτηρισμός περί καινοτομίας δεν αποτελεί στην περίπτωση της θυγατρικής του ομίλου VIVARTIA ευφημισμό αλλά κυριολεξία, αφού οι πελάτες των Everest μπορούν πλέον να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους καθ’ οδόν και στο αυτοκίνητό τους!

Η υπηρεσία τιτλοφορείται «everest on the road» και το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο πελάτης είναι να παραγγείλει online σε ένα από τα συγκεκριμένα καταστήματα που διατίθεται η υπηρεσία και να εξοφλήσει ηλεκτρονικά μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας τον λογαριασμό.

Μόλις φτάσει έξω από το κατάστημα που προσφέρει την υπηρεσία και πατώντας ο πελάτης το κουμπί «ΕΦΤΑΣΑ», σε διάστημα 3 λεπτών ένας υπάλληλος των everest θα του παραδώσει την παραγγελία του στο παράθυρο του οχήματός του!

Η υπηρεσία «everest on the road» παρέχεται μέσω του πρόσφατα ανασχεδιασμένου site για online παραγγελία www.everest.gr και του app των everest, ενώ προστίθεται σε μια σειρά προσωποποιημένων υπηρεσιών που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η αλυσίδα, όπως το delivery χωρίς επαφή και η γρήγορη παραλαβή από το κατάστημα (skip the line).

Όπως λένε τα στελέχη της εταιρείας στόχος των everest δεν είναι μόνο η ενίσχυση της καταναλωτικής εμπειρίας αλλά και η διασφάλιση της ταχύτερης και όσο το δυνατόν ανέπαφης συναλλαγής του πελάτη με το κατάστημα, ειδικά σε καιρούς επιδημιολογικής επιβάρυνσης.

Source link

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here