Από Ν. ΤE
16:10 – 24/01/2021
Τελευταία Ενημέρωση 15:13 – 24/01/2021

Με μια δεκάδα βραβείων στις «αποσκευές» τους, ανάμεσά τους και για εκείνο του «E-shop of the Year», έφυγαν τα everest από τη φετινή διοργάνωσης των e-volution Awards 2021.

Το e-shop της γνωστής αλυσίδας εστίασης που είναι μέλος του ομίλου Vivartia, διακρίθηκε για τις καινοτομίες που έχει ενσωματώσει στον σχεδιασμό του, ο οποίος εναρμονίζεται με την πελατοκεντρική στρατηγική που ακολουθεί, δίνοντας πάντα ιδιαίτερη έμφαση στη ενίσχυση της καταναλωτικής εμπειρίας. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της στρατηγικής αυτής είναι η διαδικασία «χτισίματος» από τον πελάτη του sandwich που επιθυμεί, με ταυτόχρονη δυνατότητα προεπισκόπησης των υλικών και της τελικής σύνθεσης (Sandwich builder & Preview).

Πρόκειται για μια ρεαλιστική προσομοίωση της διαδικασίας παραγγελίας η οποία μεταφέρει στον ψηφιακό κόσμο μια γνώριμη εμπειρία από το κατάστημα. Στην ίδια κατεύθυνση είναι και η λειτουργία «γρήγορης» παραγγελίας (Quick Order),μέσω της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να αναπαράγει την αγαπημένη του παραγγελία με μια μόνο κίνηση.

Επιπλέον, το e-shop των everest βραβεύτηκε για την υλοποίηση στο mobile commerce, τη συνολική αισθητική, τα γραφικά και το User interface καθώς και για τη στρατηγική επικοινωνίας με έμφαση στο Search Engine Optimization (SEO).

Source link