Στο πλαίσιο της εταιρικής εξέλιξής της εντάσσει στη διοικητική «μηχανή» της δύο κορυφαία στελέχη διεθνούς κύρους – Ποιοι είναι οι Olaf van den Brink και Antoine Maccioni

Από Ν. ΤE
19:16 – 28/02/2021
Τελευταία Ενημέρωση 18:03 – 28/02/2021

Στο πλαίσιο της εταιρικής εξέλιξής της η Public – MediaMarkt εντάσσει στη διοικητική «μηχανή» της δύο κορυφαία στελέχη διεθνούς κύρους. Ο ένα εξ αυτών είναι ο Olaf van den Brink που αναλαμβάνει τη θέση του Chief Operating Officer και ο δεύτερος ο Antoine Maccioni τα καθήκοντα του Chief Online & Revenue Officer της εταιρείας, έναν νέο ρόλο που θα συμβάλει στη δημιουργία μιας ξεχωριστής omnichannel εμπειρίας για τον καταναλωτή, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη στρατηγική της PMM για το e-commerce και το marketplace.

Ο Olaf van den Brink διαθέτει πολυετή εμπειρία σε διεθνείς κολοσσούς του e-commerce αλλά και των Logistics, ενώ έχει συμμετάσχει σε σημαντικά project της ολλανδικής αγοράς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συμβολή του στη δημιουργία των μεγαλύτερων υποδομών ηλεκτρονικού εμπορίου στη Δυτική Ευρώπη, για τη marketplace πλατφόρμα bol.com. Προηγουμένως, είχε συνεργαστεί επί δέκα χρόνια με τη διεθνή εταιρεία CEVA Logistics σε διάφορους ρόλους.

O Antoine Maccioni είναι ένα στέλεχος με εικοσαετή εμπειρία στο omnichannel retailing. Μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του Omnichannel & Operation xecutive Vice President (EVP) στη βρετανική Tesco ενώ, προηγουμένως, είχε εργαστεί για πολλά χρόνια σε ανώτερες διοικητικές θέσεις στην Carrefour, επιβλέποντας σημαντικές διεθνείς αγορές όπως η Μέση Ανατολή, η Αφρική, η Ασία, η Λατινική Αμερική και η Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του στο λιανικό εμπόριο, έχει φέρει σε πέρας μια σειρά από omnichannel στρατηγικές εταιρικού μετασχηματισμού, εφαρμόζοντας νέες επιχειρηματικές πρακτικές και βέλτιστες μεθόδους.

Source link