Αποφασισμένος να αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, βάζοντας ήδη την Ελλάδα σε τροχιά εξωστρέφειας και ανταγωνιστικότητας είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σε μία κρίσιμη καμπή για την ελληνική κοινωνία που αναζητά ασφαλή βήματα για να ανταπεξέλθει στις ισχυρές αναταράξεις της υγειονομικής κρίσης, η Κυβέρνηση έχει επιλέξει μέσα από ένα συγκροτημένο σχέδιο να απαντήσει ολιστικά με επενδύσεις και με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας που θα κατανεμηθούν σε ολόκληρη την Επικράτεια.

Το Ελλάδα 2.0 συνιστά το απόλυτο εργαλείο για τη μετάβαση στη νέα εποχή μέσα από την υλοποίηση πάνω από εκατό μεγάλων projects με έμφαση στην Περιφερειακή Ανάπτυξη.

Η περίπτωση της Αστυπάλαιας συνιστά ένα ισχυρό παράδειγμα για την Ελλάδα της επόμενης μέρας που δίνει έμφαση στην πράσινη οικονομία, στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις νέες τεχνολογίες, εξέλιξη που την υποδέχθηκαν με διθυραμβικά σχόλια ο Διεθνής Τύπος αλλά και οι άλλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις.

Η στενή ομάδα που λειτουργεί δίπλα στον Πρωθυπουργό απορρίπτει διαρρήδην ιδεοληψίες και αγκυλώσεις του παρελθόντος που τόσο στοίχισαν στην ελληνική οικονομία και βάζουν πλέον σε πρώτο πλάνο την προσέλκυση σημαντικών εκδηλώσεων όπως συνέβη με την επίδειξη του οίκου Dior στο Παναθηναϊκό Στάδιο που αποτελούν ισχυρά εργαλεία διαφήμισης της χώρας τόσο σε επίπεδο τουρισμού, όσο και ανάμεσα στον επιχειρηματικό κόσμο που θα σπεύσει να ακολουθήσει το επίμαχο παράδειγμα.

Κοντολογίς, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εστιάζει την προσοχή του στην ενίσχυση του ελληνικού branding με το υπουργείο Τουρισμού να υλοποιεί μια ενδιαφέρουσα καμπάνια με απώτερο στόχο την αναβάθμιση του παρεχόμενου προϊόντος και την επιμήκυνση της σεζόν καθ΄όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Μέσα σ΄αυτό το πλαίσιο, οι στοχευμένες μεταρρυθμίσεις στην αγορά αναμένεται να δώσουν ακόμη μεγαλύτερα κίνητρα στους επίδοξους επενδυτές και η Ελλάδα σταδιακά να μετατραπεί σε μια κοιτίδα εξωστρέφειας σε ολόκληρη την νοτιοανατολική Ευρώπη.

Source link