Στο επίκεντρο του digital marketing βρέθηκε διεθνώς η Ελλάδα, καθώς σε σε συνεργασία με τη Relevance Digital Agency, κατάφεραν να διακριθούν στην κατηγορία Video Excellence στα βραβεία που πραγματοποίησε η Google πριν λίγες μέρες στο Δουβλίνο. Τα συγκεκριμένα βραβεία θεωρούνται και είναι για τον κλάδο digital marketing τα σημαντικότερα σε διεθνές επίπεδο, ενώ συμμετέχουν εταιρείες από όλες της χώρες της περιοχής ΕΜΕΑ και από αγορές όπως αυτές της Γερμανίας, του Ισραήλ, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Πολωνίας που είναι οι πιο προηγμένες σε ό,τι αφορά στο digital επενδύοντας τεράστια budgets. Η απονομή γίνεται από την Google σε διεθνές επίπεδο, ενώ στη διαδικασία αξιολόγησης συμμετέχουν και εξωτερικοί συνεργάτες όπως η Deloite.

Αναφορικά με την ελληνική βράβευση, η εταιρεία Relevance Digital Agency, στα πλαίσια της συνεργασίας της με την Avis, ανέλαβε να χρησιμοποιήσει όλα τα εργαλεία που της Google (Performance Marketing, YouTube – Display – Paid Search Advertising) για να προωθήσει με τον καλύτερο τρόπο την καμπάνια.

Τα αποτελέσματα από αυτή την καμπάνια ήταν εντυπωσιακά:

• 112% αύξηση στο ενδιαφέρον γύρω από το brand της Avis

• 40% αύξηση στο Conversion Rate

• 2,4 εκατομμύρια views

Για το λόγο αυτό οι 2 εταιρίες διακρίθηκαν διεθνώς από την Google στην κατηγορία Video Excellence, ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετοχές από 40 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Η Relevance Digital Agency είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία που κερδίζει σε αυτά τα βραβεία και η πρώτη εταιρεία στην ιστορία των βραβείων που κερδίζει τρία βραβεία σε δύο συνεχόμενα έτη.

Αvis: Νο1 Εταιρία στην Ελλάδα

Η Avis, μια εταιρεία με ετήσιο κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 180 εκατομμύρια ευρώ, κατέχει την πρώτη θέση στην αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Με στόλο που ξεπερνά τα 35.000 αυτοκίνητα, καλύπτει ανάγκες ενοικίασης στον κλάδο της Βραχυχρόνιας Μίσθωσης (Rent a Car) και της Μακροενοικίασης (Leasing), ενώ παράλληλα εξειδικεύεται στην πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Έτσι, αποτελεί αυταπόδεικτα μια εταιρεία – πρωτοπόρο του χώρου στον οποίο δραστηριοποιείται.

Source link