Το πλατύτερο χαμόγελο των τελευταίων ετών έχουν φορέσει οι κατασκευαστές τάμπλετ παγκοσμίως, καθώς με τη συμπλήρωση του πρώτου επιδημικού εξαμήνου είδαν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται. Αιτία ο ίδιος ο κορωνοϊός που κράτησε εσώκλειστους τους πολίτες του κόσμου και συνεχίζει να συρρικνώνει τον εκτός σπιτιού και κοινωνικών επαφών χρόνο, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι ανάγκες των καταναλωτών όχι μόνο για κατ’ οίκον ψηφιακή διασκέδαση, αλλά και για τηλε-εργασία ή/και εκπαίδευση εξ αποστάσεως.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: κατά τη διάρκεια του β΄ τριμήνου του 2020 οι πωλήσεις tablets σε παγκόσμιο επίπεδο αναρριχήθηκαν στο +26% σε ετήσια βάση, με τον όγκο τους να ξεπερνά αθροιστικά τις 37.000.000 συσκευές. Η μεγάλη άνοδος των πωλήσεων tablets ανά τον κόσμο δικαιολογείται τόσο από την προσιτή τιμή κτίσης –συγκριτικά με ένα laptop ή ένα επιτραπέζιο pc– όσο και από την προσιτή… κτητικότητα, δηλαδή να μπορεί κάθε μέλος μίας οικογένειας να έχει τη δική του συσκευή.

Αυτή την άνθιση την καρπούνται πέντε μεγάλα brands, και συγκεκριμένα η Apple, η Samsung, η Huawei, η Amazon και η Lenovo. Με βάση την ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων σε ετήσια βάση, «πρωταθλήτρια» είναι η κινεζική Lenovo με +53%, ακολουθούμενη από την επίσης κινεζική Huawei με +45%, τη νοτιοκορεατική Samsung με +39% (7.000.000 συσκευές) και τις αμερικανικές Amazon με +37% και Apple με +20% (οι πωλήσεις iPad ξεπέρασαν τα 14.000.000 τεμάχια).

Το top-5 αντιστρέφεται, αν ληφθούν υπόψη τα μερίδια των παραπάνω εταιρειών στην παγκόσμια αγορά τάμπλετ το εξεταζόμενο β΄ τρίμηνο. Εκεί η Apple κυριαρχεί με μερίδιο 38%, η Samsung έπεται αρκετά πιο πίσω με μερίδιο 18,7%, η Huawei κατατάσσεται τρίτη με μερίδιο αγοράς 12,7%, ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν η Amazon με μερίδιο 8,4% και η Lenovo με 7,5%.

Source link